zondag 12 oktober 2014

365 dagen dankbaar week 6

De eerste week zonder werk, maar toch genoeg fijne momentjes.

Maandag
Mijn eerste dag bij huis meteen aan de bak. Vandaag een workshop veilig internetten gegeven bij Mart op het werk. Een poosje geleden dat ik met jongeren gewerkt heb, en het was weer echt genieten. Het is echt mijn doelgroep en de tijd vloog dan ook voorbij. Gaf weer energie voor de hele week!


Dinsdag
Mijn eerste dagje echt niets. Ik ben een half jaar geleden ook mijn baan kwijt geraakt en weet dat het maar even duurt voordat ik het thuiszitten zat ben. Daarom kan ik er nu nog even echt van genieten om mijn eigen dagindeling te maken. Even niets te hoeven en gewoon lekker mijn eigen ding te doen.
Lekker een onsie-rondhangmoment

Woensdag
Heerlijk recept voor een herfst-achtige pastasaus geprobeerd (zal hem binnenkort delen). Hij was nog wat aan de zoute kant, maar met dit kouder wordende weer een heerlijke maaltijd


Donderdag
Pepernoten! Ze liggen weer in de winkel in vind dat ze vanaf oktober weer toegestaan zijn! Mart denkt daar anders over, dus ik heb ze lekker nog even voor mijzelf. Vooral de kleine kruidnootjes vind ik heerlijk, dus die heb ik vandaag gekocht




Vrijdag
Bruiloft! Het is echt een tijd dat in onze vriendengroep veel mensen gaan trouwen. Vrijdagavond hadden we ook weer een bruiloft. Altijd erg gezellig. Leuk feestje, leuk bruidspaar, leuke gasten. Succes verzekerd dus!


Zaterdag
Supergezellig dagje winkelen gehad met een vriendin in Utrecht. Had haar al lang niet meer uitgebreid gesproken, dus een hele dag samen op stap is dan echt super. Gewinkeld, wijn gedronken, gelachen, gekletst en lekker gegeten.



Zondag
En nog steeds is het lekker weer! Vandaag op stap met Mart, paps en mams en nog buiten genoten van een lekker ijsje. En dat in oktober!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten