maandag 6 oktober 2014

365 dagen dankbaar week 5

Week 5 al weer van mijn 365 dagen dankbaarheidschallenge. Deze week ook weer vol met kleine en grote geluksmomentjes

Maandag
Taarten bakken! Ik vind koken en bakken altijd erg ontspannend. En zelfs nu ik in 1 dag 4 taarten voor mijn afscheid heb gebakken vind ik het leuk! Vandaag 2 heerlijke cheesecakes en 2 fijne carrotcakes gebakken. Zo heeft elke afdeling waar ik werkte een halve cheese- en carrotcake om te kiezen. Lekker hoor!



Dinsdag
Dinsdag was mijn laatste werkdag. Helaas loopt mijn contract af en gaat dit niet verlengd worden. Op zich natuurlijk niets leuks aan, maar de hele dag door werd ik verrast met lieve kadootjes van collega's en cliƫnten. Had ik echt niet verwacht na een half jaar daar werken, maar werd er echt blij van.


Woensdag
Voor onze bruiloft hebben we een superleuk kado gekregen. Alle gasten hebben een kaartje gemaakt met iets leuks er op dat we nog eens met ze gaan doen. Zo spreken we iedereen weer snel en kunnen we de foto's en film laten zien. Woensdagavond hebben Frederique en Leon lekker voor ons gekookt! Een gezellige avond met lekker eten!




Donderdag
Surprise Sweet Tea! Het word bijna een babyboom bij onze vriendengroep. Vandaag hebben we ipv een babyshower een surprise Sweet Tea georganiseerd voor onze zwangere vriendin Rianne. Supergezellig om bij te kletsen, genieten van lekkere hapjes en onze stralend zwangere vriendin te zien.



Vrijdag
'Dit kon wel eens het laatste terrasmoment van het jaar worden.' Dit heb ik de afgelopen weken echt al vaak gedacht. Daardoor geniet ik elke keer weer extra als we weer even op het terras kunnen zitten! Vandaag weer een heerlijke terrasdag en een dagje winkelen met mijn zus.

Ik was ietswat laat met de foto, maar heb hem alsnog.


Zaterdag
Een fris en schoon bed. Ik vind het heerlijk om fris gedoucht in een schoon bed te kruipen!




Zondag
De schitterende herfstkleuren verschijnen overal weer. Ik vind dat echt supermooi in de herfst. Niet alleen alle bomen die verkleuren, maar ook in onze tuin verschijnen de mooiste kleuren!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten