woensdag 24 september 2014

365 dagen dankbaar week 4

Week 4

Maandag
Vandaag ging ik lekker lunchen met mijn moeder. Ik vergat weer een foto te maken, maar het was erg gezellig!

Dinsdag
Lekkere zelfgemaakte paprikasoep. Zelfgemaakte soep is niet alleen supergezond maar ook erg lekker. Vandaag maakte ik een paprikasoep. We aten het met een lekker Italiaans breekbroodje.


Woensdag
Vandaag was niet mijn dag. Soms heb je van die dagen waarin alles mis gaat en ik liever in bed was gebleven en vandaag was er zo een. Toch heb ik in de avond heerlijk kunnen genieten van de serie The Blacklist (seizoen 2 is net begonnen!) en een wijntje.



Donderdag
Ik heb het geluk dat ik op mijn werk leuke dingen mag maken. Vandaag maakte in een sleutelhanger, en ik was erg blij met hoe deze gelukt is!




Vrijdag
Vandaag reed ik op Tomtom naar een afspraak en verscheen er op mijn scherm ineens het mooie plaatsje Oele. Mijn man gebruikt dit woord te pas en te onpas voor mensen die dingen niet begrijpen, dus ik moest erg lachen toen ik er achter kwam dat er een plaatste bestaat dat zo heet. Zat ik dus alleen in de auto te lachen, grappig momentje.
Het is niet goed te zien, maar er staat wel degelijk Oele


Zaterdag
Vandaag bij de lunch even zelfgemaakte hamburgers gegeten. We hebben zo'n beetje ene vast recept en dat is altijd heerlijk! Lekker in het zonnetje in de tuin opgegeten.



Zondag
Het weer is nog heerlijk, dus genieten we er nog even van! Gezellig met vrienden een terrasje gepakt vandaag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten