maandag 8 september 2014

Geluk en geniet dag 7

Vandaag was eigenlijk een geluksdag. Ik heb heerlijk de hele dag met mijn zus in de sauna doorgebracht. Op een supermooi saunacomplex met grote tuin heerlijk de hele dag van het zonnetje, de sauna's de baden en heerlijk eten en drinken genoten. Hier natuurlijk geen foto's van...

Aan het eind van de dag haalde ik Mart nog op uit vroomshoop, blijkt dat ze daar feestweek hebben en het halve dorp hebben versierd met lampjes! Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik gek ben op alles dat op kerstlampjes lijkt. Het heeft zo iets magisch! Wat een mooi verrassing aan het eind van een heerlijke dag!
(niet heel mooie foto's uit een rijdende auto, maar het idee is duidelijk)



Vanaf nu ga ik de momenten per week posten.

Deze geluksmomentjes deel ik om 365 dagen ergens dankbaar voor te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten