woensdag 3 september 2014

Dag 2 Geluksmomentje en de eerste vraag

Geluks moment van vandaag: Buiten eten! Vind ik echt heerlijk en het kan weer!
(Let ook even op de arm van mijn man onder de tafel. Hij wou niet op de foto maar had ook geen zin om op te staan. Ik moet echt heel erg lachen om deze foto)




Ook zei ik dat er vragen in het boekje staan. De eerste vraag beantwoord ik vandaag.

Dit geluk was er al toen ik vanmorgen wakker werd:
Dit is best een lastige omdat ik wel veel meer kan bedenken. Mijn familie en vrienden die gezond zijn, mijn lieve man naast me, en alles om ons heen wat we nodig hebben en nog veel meer. Maar dit is allemaal groot geluk. Een klein genietmomentje vanmorgen was wel dat mijn bed zo lekker warm was en het naast mijn bed best fris! Nog even op snooze drukken en even blijven liggen. Genieten!

Deze geluksmomentjes deel ik om 365 dagen ergens dankbaar voor te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten