maandag 22 september 2014

365 dagen dankbaar week 3

Week 3
Ik begin er al wat aan te wennen en wordt me steeds bewuster van de kleine fijne momentjes. Ik vergeet alleen nog vaak een foto te maken, maar dat komt vast wel!
Hier mijn geluksmomentjes van Week 3

Maandag
Vandaag heb ik de kans gekregen om mee te kijken hoe werken in het onderwijs is. Op het vmbo in Vroomshoop mocht ik een dagje meekijken met de afdeling Zorg & Welzijn. Erg leuk omdat ik overweeg om me om te laten scholen richting onderwijs.

Dinsdag
Nog 100 dagen dan is het Kerst!! Ik kijk altijd zo uit naar de gezellige dagen rond Kerst. Mijn man moet er altijd om lachen. De zomervakantie is nog niet voorbij of ik begin al over kerst... Vandaag nog precies 100 dagen en dan is het zo ver!




Woensdag

Vanavond heb ik lekker met een vriendin gewandeld in het zonnetje. Ik heb helaas vergeten een foto te maken (dat zit er nog niet zo in). Maar na een dag binnen werken was dit een fijne manier om nog lekker van het zonnetje te genieten. 

Donderdag

Expeditie Robinson! Op donderdagavond kruip ik lekker op de bank met een ice cappuchino en dan is het Expeditie Robinson tijd! Telefoon en laptop gaan even aan de kant en een uurtje ben ik niet aanspreekbaar.

Vrijdag

Op vrijdagavond ben ik sinds kort weer actief als leiding bij de scouting. Met de kinderen hadden we een lekker vuurtje gemaakt om er brood boven te bakken, met de leiding zijn we daarna nog blijven hangen om een drankje te doen bij het vuur. Ik vind het altijd zo lekker knus bij zo'n vuur!




Zaterdag
Op vakantie op Corfu at ik vaak Flan Caramel als toetje. En vandaag zag ik het ineens in de winkel staan! Meteen meegenomen om nog even terug te denken aan een fijne vakantie. Hij smaakt iets anders, maar doet me zeker weer aan vakantie denken!




Zondag
We komen er achter dat we voor morgen geen brood meer hebben! Gelukkig heb ik een hele kast voor voorraad en heb ik maar geprobeerd om zelf brood te bakken! Erg goed gelukt voor mijn eerste brood vond ik! Nouja eigenlijk is het de tweede, maar de eerste was zo hard dat je hem als baksteen kon gebruiken...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten