zondag 14 september 2014

365 dagen dankbaar week 2

Ik ben op een dinsdag begonnen, maar voor de handigheid zet ik hier ook het momentje van gisteren nog even in. Zo kan ik het per week doen.



Week 2
Het was een lastig weekje, omdat ik wat ziekig ben geweest. Soms dacht ik even geen geluksmomentje te vinden. Maar toch is er elke dag eentje geweest!


Maandag
Feestweek in Vroomshoop. Alle mooie (kerst)lampjes.


Dinsdag

Superleuk en onverwacht moment op de dinsdag. Tegen alle verwachtingen in heeft Mart voor al zijn uren (fulltime) een vast contract gekregen! Ontzettend blij zijn we hier mee!

Woensdag
Ik ben de hele dag met hoofdpijn thuis geweest dit dus had niet echt het idee dat er nog een geluksmoment kwam. Tot ik mijn mailbox opende en zag dat de film van onze bruiloft af was!  Wat heerlijk om samen op de bank van te genieten zeg! 




Donderdag

Nog steeds niet helemaal lekker. En wat is er dan lekkerder dan in mijn onesie op de bank hangen! Mijn gelukje van vandaag: Mijn onesie. 



Vrijdag
Vandaag de appelboom leeg gehaald. De appels waren rijp! Daar kan ik heel wat appeltaarten van maken. Ik ga de appels schillen en met suiker en kaneel in de vriezer doen. Zo kan ik gemakkelijk en snel een appeltaartje in elkaar draaien.



Zaterdag
Een heerlijk liedje hoor ik op de radio waar ik even van kan genieten!


Zondag
De plant waarvan ik dacht dat het een meloenplan was, blijkt een pompoenplant te zijn! Superleuk want zo heb ik in de herfst weer leuke decoratie!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten